Tuesday, November 22, 2016

BAJU

Adik aku siap carut
Kau beli baju setahun awal ni confirm muat ke nanti?
Hawau gak deni kengkadang.
Nak wat cane
Konsep kitorang duit sikit2 ada beli apa boleh beli dulu
As per board.
Nikah
Aku.
Kurung putih - beli kat pkns
Shawl putih - beli Kain Kat jakel anta jahit tepi
Veil - beli net n lace Kat jakel anta jahit
Kasut - jalan2 Kat sunway pyramid. Jumpa kasut sale last piece. Heels 2 inch. RM28. Beli. Abis majlis aritu terus buang. Sebab nak hancur dah. Hahahahaha. So jangan tanya aku moment capture ala2 nak pakai kasut. Aku Xde. Lol.
Henna - paling x suka. Murah dah best dah tapi buruk.
Bunga tangan - paling takkan move on dalam hidup. Please gais... korang kawen nanti buat ngan yaziedhassan. Dia boleh buat mejik.
Make up - juga takkan move on. Tq sangaddd sebab tak jadikan muka aku seperti she male. Hahahahahaha...sangat selesa dan tak comot even time flews by hours.
Suami
Baju melayu putih - beli Kat pkns time tu Ada sale
Sampin - beli Kat pkns.
Kasut - pinjam Abg ipar suami
Songkok - beli Kat pkns
Keronsang Kat songkok - pinjam cousin aku
Inai - pakai balen inai aku punya henna
Kenduri
Aku
Dress biru - beli Kat butik dyana.com masa tu Ada sale pastu jadik member dapat extra discount.
Shawl + kasut - pakai balik nikah punya
Veil - pinjam cousin
Make up - orang yang sama
Suami
Baju melayu - beli Kain Kat jakel anta jahit
Seluar slack hitam - beli Kat JJ
Kasut + songkok - pakai balik nikah punya

No comments:

Post a Comment