Thursday, July 2, 2009

Aku terkenang

Tengah sedap2 aku layan sinchan tetibe plak tipon memekak....
aku: hello..(dgn kereknyer)
caller: hello, ni kamiza ke? (background mmg bunyik memekak gile)
aku: sape neh?
caller: ni aku ar miza...jap2 aku kol ko blk...

>hang< then die kol blk...(to info caller tu is a guy) aku: sapo ni? (da kua ckp negori tu makno eh den
da bengang ar tu)
caller: aku ar ko ni tak knal ke...
aku: hish....

pastu dgn slamber aku ltak fon tu...ye ar die yg kol aku bleh plak nak ajak men
teka2 plak kan...pastu die msg aku plak"miza
ni aku la ashraff. garang nyer ko.angkat ar fon..aku de hal ni"

And again, die kol aku.
aku: ha apsal?
ashraff: hish garang sgt ko ni...
aku: ye ar da aku tak knal nak men2 plak kan...(ha tak psal2 kne)
ashraff: ok sori2. hish susah aku cr no fon ko ni..aku nak jemput ko g kenduri
kawen aku esok.wat kat bandar rinching(aik,tu area umah aku da tu)
aku: owh...ha bleh2 mtak je ar kat dak2 ni no aku kan snang....ko kawen ngan sape?
ashraff: ssah ko tau tak...ko tu da tuka no fon tak gtau (ha aku plak yg kene...)
aku kawen ngan tunang aku lah ngok...(aik...kene lagi...B*B* tul)



Esoknyer....aku ngan family aku pon bsiap sedie ar nak g makan free tok lunch arini...hehehe...huuuuu~ 1st time aku g tgk member dr time skolah rendah nak kawen nih...da mcm aku plak nak sanding...ye ar b4 diz kwn aku yg kawen sume aku takpat dtg cuz still kat campus...tak saba gak nak jupe kwn2 len yg skolah same dlu...

Chewah...padahal 1 kampong je ha....dkat je pon klu nak lepak jupe...tp nak wat camaner...msg2 da ade komitmen sendri.sampai2 je aku trus redah makanan uh kan..hahaha ye2 dr umah nak jupe kwn2 lame ar ituar...last2 makanan gak yg aku terjah dlu...=p

Haaaa....abes je makan sesi bertemu kawan2 pon bermule...tp tak ramai yg dpt aku jupe cz yg lain pakat dtg lambat2 sket cz nak tgk pengantin...dorg ni je yg sempat aku jupe...ade gak yg aku jupe tp smpai tlupe plak nak snap pict ngan dorg...


ni lah antare kawan2 lame yg aku jupe aritu.

huh...pnat aku mengisi mase chat ngan member lame...ujan turun renyai2 tande merestui both couple of bride...tak lame lpas tu pengantin pon sampai da....hmmm... tak ku sangke ye...da ramai kwn2 skolah aku yg da kawen...yg da ade anak pon ade...
smoga bahgie ke anak cucu ler aku doakan...


ni ar pasangan pengantin...member aku ni sanding skali ngan akak die...member aku yg pasangan on grey...gle tiut bini die...


hah?aku?ble nak kawen? erm....cik abang aku ckp kompem bulan 12...tp taun je tak kompem...hahaha...nak wat cane...duet simpanan pon tade lg (bukan tak cukop...tp takde langsung.hmmm...takpe ler...bolom ade rezki tok aku lg ar kan...
Hmm...till then, aku tetibe terkenang zaman2 skolah dolu2 plak...byk manis, pait, kelat,masam...sume de...bile ar ley jupe sume blk kan....

2 comments:

  1. mak ai.. cun wife dier.. takpe za, t kte sanding same2.. save budget.. har har

    ReplyDelete
  2. cane nak sanding same2 za...ko da tunang dulu...=p

    ReplyDelete