Monday, February 14, 2011

aku suka kau semenjak kau di kelas...DE FAAK!!

balik je dr kenduri abg fendy smalam aku trus online...
usha2 thirah da tag2 picca kami mase kat kenduri.
since dr kat knduri tu lg ade yg tgur shawl aku.
4 sure cz tu new design.

well, thats not the point.
tetiba jaaa aku dpt 1 PM (private message)
ade brader ni message...
"cantik tudung~~"


ok.itu permulaan.
errmmm....aku tapenah berborak ngan beliau selain di klas tu pun kadang2,
so kinda kejang. tp ape masalahnye die mmg kwn pon kan.
aku reply seperti bese2 "cara" aku melayan lelaki.
(oke ini untuk mereka yg btul2 knal aku sja tau gimana caranya)
until lah die reply tetiba psal aku yg dah "berpunya"
MOTIF???

aku mcm nak paham tp tabrape paham.
ok. tanak serkap jarang so aku twist kelain wat2 tapaham.
owh yela aku kepunyaan Ilahi.
pastu ckp aku tapaham...

then....
tetiba sms aku?
beria nak btau aku slah paham mksud da berpunya tu.
do i care that much?
oke2...cte detail eh...
tetibe kua statement
"aku suke ko since klas K(*&^%$#@ lagi"
WHAT????
jap2 aku recap...slamber aku sound.
"bukan mase tu ko de GF ka?"
slamber beliau jwb kne ar usha2 dulu..
wadehel...lelaki memang cani kan.
ko tak appreciate pompuan yang da ade dgn ko skang kan?
sebab?
SEBAB KAU ADE MASALAH DGN GF KAU,
KAU ADE MASALAH DGN HUBUNGAN KAU...
JANGAN kau fikir itu alasan kau untuk menjeling pada perempuan lain oke!!!






maaf...bukan niat aku untuk menolak...
ade hubungan yang aku perlu jaga...
ada hati yang percayakanku perlu aku jaga...
ada cinta yang perlu aku hormati.
kalaupun jodoh tiada bersama dia.
kalaupun berpisah kerana tak setia...
mungkin bukan aku orangnya.
bukan semua orang yang kau nampak indah,
 tetap indah bila didekati.
kau boleh tanya tuan empunya hati
yang memilikiku sebagai bukti.

No comments:

Post a Comment