Tuesday, February 28, 2012

Akhirnya memiliki

Balik dari Ikea sabtu lepas aku tbayang2 handbag c&k. Balik dr time square ahad lepas aku tbayang2 Polaroid. Mlm ahad aku mms kat encik kesayangan cte psal 2 mende ni. With caption "nak ni boley tak" didn't expect any cz slalu ckp cmtu beliau akan Kate "ha g r bli". Tak pun carot aku sbb da byk handbag.huhuhu...
But....beliau ni...kite kne expect the unexpected....beliau tanye2 brape harge. Then ckp nnt tranfer duit g la bli...what the ?????????????? Waaaaaaahhhhhh......tekelua bijik mate aku bace msg tu superb bnyak kali.
Gosh....lalu....elok je beliau transfer dwet bergegas g sunway bli. Kau Hado???
Yeayyyyyyyyy.....seronot tangat yaawww...terima kasih.


P/s- maaf sy terasa. Sbb I didn't expect this. All I want us ur precious time. Tp sy tau itu sukar. Sy rindu 2008. Student-naik bas-naik moto-takde duit-makan mamak.Sebab duit memang tetap tk boleh beli masa bersama.

No comments:

Post a Comment