Wednesday, January 15, 2014

MOOD NGEMAS TIME CUTI


Hye,
da siap keje baru aku rajin menaip. dari kemarin kemain banyak aku upload gamba. tapi sume takat save as draft. malas nak menglipur lara. apepon memula aku nak cakap takziah buat sorang member aku. eh tak dah masuk dua orang yang keguguran. insyaallah ade lagi rezeki korang. jangan sedih-sedih. aku mendengar pon tekezut sat. 

semalam cuti kan? ape bikin memasing? aku melepap kat umah sambung back-to-back marathon Grey's Anatomy. skarang baru masuk season 4. memula plan nak merayap. tapi sorang clan takdak sebab kena keja so kensel teruih. alhamdu lillah jugak la kensel. sebab semalam seharian aku period pain. till now sengal badan je nih. ape nak buat. hadap. agak agak benak aku menengok GA sambil jaga-tido-jaga-tido aku bangun la sat kemas bilik. pastu rajin telebih kemas box barang mekap tak seberapa ngan mendalah2 len.



right side

left side

whole box





pastu menampal calendar 2014 yang paling smart di abad ini. aku dapat free time soping tee kat kukubesi. ngam pulak kaler putih kat lemari putih aku tu kan. cun ar. ha mane ko punya klendar? jangan lupa tande beday aku tu bulan 4. okbai. 



aritu ade bli lagi satu frame beso kat ikea. ade lagi gambo polaroid tak gantung so aku buat la gini. seblum ni aku tampal buat kolaj. yang ni aku gantung ja. tapi banyak makan space la tak banyak bley letak gamba. ok la. heh. da buat memacam sampai takde mende nak buat aku sambung balik tengok GA. pukul 9 masterchef. pastu sambung balik tengok GA. sambil sambil semua tu tangan dok sapu minyak panas sajor kat seluruh badan. mase ni la berangan kalau ade kerusi urut kan bestttt... itu saja. aku sudahi dengan iringan muzik...kejolobak kejolobu tuai padi tigo tangkai ehhhhh... bye. hahaha

No comments:

Post a Comment