Saturday, January 22, 2011

Alhamdu Lillah...rezeki lebih....

imbas kembali.....

pepagi g opis da rase semacam je kat opis neyh...

tiba ja Guess swoh aku masuk bilik Master. asal nih...hish cuak kebebeh lak..

rilek lu. die ni bukan betul suke memandai. tunggu doremon yang swoh lak. haaaa...kan btul.
oke kene panggil masuk bilik master... asal nih? aku de wat keje salah ke? aku da kantoi slalu online ke?
nak kene tuka department ke? nak watpe nih?????

masuk je bilik master aku nampak die mencari surat...aiseh cuak nih...die hulur je kat aku sambil cakap gaji dinaikkan.aku terus usha surat direct trus ke angka2 yang ade...aiseymen cayolah. =0

fuuuh wat den cuak yo...ahah...cecopek den amik fon mengkhabarkan kek cik abang den. huuuuu~


semalam.....

sampai je opis de terdengar dorang tengah tunggu turn nak masuk bilik master cuz dapat bonus.
aku wat muke slamber spender je uh cuz kat pale otak aku ni pikir mang blum rezeki lagi kot baru je masuk keje takkan lak leh dapat bonus lak yedak?

tapi si Gues gak beriye cakap konon kitorang dak2 baru pun dapat. sonyum lebar ar den kalu dapek...
tiba ja master panggil masuk bilik. sampai je dalam bilik die ckp "we also have portion for you, dont worry we wont leave you behind.." alahai hati ku da berbunge seyh...

cun ar!!!!!! list yang selameni aku sekadar listkan ley ar aku dapatkan..=)


so time cuti thaipusam sempena masuknye gaji + bonus aku, aida & mimi pun berlangsung ar gerak ke OU + IKEA.

macam3 ar yang kami grab. dapat lak time ni time sale kan. antare barang yang aku berjaye grab dari hasil bonus ni adelah...

Yes!!! got the guitar. Name Barney

New Jacket from Nichii

Aiseh tak clear lak...jam baru...Fossil

No comments:

Post a Comment