Sunday, January 30, 2011

kifarah dari kurafat???





macam yang korang tengok...

oke3..fine!
aku mang alergic sket cte2 seram nih.
oke3!!!! bukan sket   tp banyak!

aku g ngan amy tengok cite ni.
die siap tanye aku..."ko da cukup kental ke nak tengok cite ni?"

haish...ni yang wat aku nyesal beli tic nih.

masuk panggung die wat muke rilek. siap ckp..
"ala aku kan da tengok cite ni.so aku da tau part bile yang seram"
oke fine...aku slamber kuarkan shawl pemberian abg sayang aku
 yang memang standby dalam handbag nih then standby wat tutup mate...haks...

alih2 tiap kali part seram die bley plak nyendeng kat aku kan!
harem tul..
pastu kuar statement "cte ni klu aku tengok 10 kali pun
tiap kali tkejut2"

suda r bai...

haks...tp overall aku sker.
and ending pun best tak seperti pe yang orang len komen.

dari lensa mate aku, aku bagi 4 bintang.
jalan cerita menarik
lakonan ok cun.
part seram menjadi.
ending a.k.a. natijahnya da perbuatan kurafat itu mang bagi meaning.

No comments:

Post a Comment