Tuesday, May 24, 2011

::air jernih yang keluar dari mata bukan penentu kehilangan yang memeritkan::

Bangun pagi tadi nak g keje, aku cek fon kat seblah...ade msg msuk..
ade berita dari beliau. bonda beliau meninggal dunia lebih kurang jam 3 pagi.
Innalillah...semoga ditempatkan bersama org2 yang beriman~
Al-Fatihah...
Aku br blk dr kenduri tahlil dirumah beliau...ko nampak rilek je kan bai.
adik ko due2 sembab bengkak mate. 
Aku rase aku faham knape. sbb ko sulung...
ko kne tnjuk ko lg kuat dr adik2 ko. itu pndapat aku la...
cz aku pn face situation yg same dulu. 
betapa aku tduduk meratap dlm blk air sorang2 hanya kerana tanak adik2 aku tgk.
kluar je wat muke rilek tade ape. pd dorg aku xkisah akan kehilangan itu, 
mungkin kerana aku manusia yang sering bertekak, bertikam lidah dengan arwah. 
Hanya Tuhan yang tahu~


--
KarMiza

No comments:

Post a Comment