Sunday, May 8, 2011

Si kucing comeL

ini si gemok dan si kecik.

ade kat umah kami dalam 2 minggu kot...
bibs yang bawak.
asalnye nak bg as present kat kwn die
suddenly kwn beliau preggy...so takleh nak bela kucing ini...
kami bela..
aku nak bela...
tp oleh kerana rumah kami nih tade pasir + rumah mereka tumpang rumah tweety bird,
kasihan sungguh...
walaupun dah berjaya ajar berak kat tempatnye..
taaaapiii...mereka masih tapandai mandi sendiri.
ala jilat2 badan sendri tuh...
aku panggil mandi.
tatau lah orang lain...cz lpas jilat2 bulu sendri dorg cam bersih blk.
so same je ngan mandi kan...*angguk kepale skang

arini aku heret aida follow g umah encik sayang.
da tanye sayang bley amik si kecik dan si gemok...
so...
anto ler...
sia emak beliau kene layankan kitty2 yang tak reti duk diam nih.
jage diri leklok ye...


nota jurnal
*aku bawa hadiah harijadi buat bunda encik sayang. bunda beliau juga ada hadiah buat aku (terharu). terima kasih kerana ingat.


[tapi makcik...apa maknanya ye]

No comments:

Post a Comment