Wednesday, April 4, 2012

Kau tahu ape yang kau tak faham???

I'm kinda person who always pandang serong on terms of "tak setia". Kalau dah tak nak untuk ape stay? I stay because I love. Why the hell should I stay just to become dishonest?? I have to respect my feels. That's y I stay. That's y I choose to refuse any other man.

Me: Aku mrh n trase bile kwn2 aku keep nak knalkan aku ngan memane llaki. Pd aku dorg xphm aku x suke knal rapat ngan memane llaki ble aku ade steady bf. Tp pd dorg, aku kne bukak hati aku utk knal org lain sbb dorg nmpak bf aku x amik ksah pn ngan aku. Last weekend member aku yg lain ckp x gune aku ttp hati aku utk org lain klu endingnye bf sndri xde rase utk aku. Funny part is...how the hell they would know our feels??

D:Being in longterm rship, wif the love n hate we carry all this while,tell me how to move on? Dorg xtau,dorg xrse..the word"aku paham ape ko rse","ko kne bukak mata n hati","times chnge,people chnge" bullshit sume tue.mana hala tuju rship tue,ko n die je tau.xde spe layak jd hakim korg. so be strong

But....aku pn mungkin give up fight sorang2.

No comments:

Post a Comment