Monday, November 12, 2012

MENULIS SEMULA

sudah lama sepi
sudah lama hilang
sudah lama sayap jemari lesap
semenjak peristiwa itu
peristiwa yang menjadi sejarah hidup aku

aku memang dah lama gian
gian nak menulis lagi
menulis yang bukan-bukan
yang bukan-bukan hanya aku yang tahu
aku yang tahu kepuasan tulisan itu

nahhh.... aku kembali
kembali manaip lagi
selepas tapak tangan kanan gatal
orang lain pikir nak dapat duit
mampoosss nak dapat celah bedah mane aku pon taktau
masih awal bulan kot
aku assume tangan gatal ni permulaan penulisan semula
ehhhh.....
ada kaitan???

lantak kan.
aku sudah cukup kekuatan kembali ke dunia aku disini
dunia typo
dunia maki aku
dunia terapi aku

"kisah lama" itu aku biarkan...
itu sejarah
masih disini
mana boleh buang beb...
sebab adik aku pun ckp buku sejarah SPM ni lg bagus kalau ade sume gamba berkaitan sejarah.
saaaappp...bukak la sini kalau nak tahu sejarah hidup aku dari 2010.


WOW!!! banyak jugak kalimah aku tulis.
berjaya kembali.
bangkit dari sejarah bodoh.


*aku mula menaip dari email seperti biasa. maafkan gambar2 yang masih tergantung disini. akan aku turunkan selepas aku berjaya beli internet yang baru dirumah. SIAL TM. lembab nak mampos. okbai.


Manusia Kerdil
Karmi_Miza

No comments:

Post a Comment