Monday, April 28, 2014

#MisahWorkout JK1M Shah Alam Team




Assalamualaikum...
Salam satu Malaysia
heh...
lame tak aku menyepi
lame tak 
lame taaaaaaaak


sepi tak sepi sangat
tetiap hari on je blog
tapi tak terkarang ayat

ok aku tanak intro banyak
aku nak cite pasal aku join JK1M
Jom Kurus 1 Malaysia by Kevin Zahri
last sabtu adelah minggu finale
aku tak berhavoc pasal ape aku join ni
sebab mende yang bermatlamat gini aku kurang minat nak share
sebab rimas
ye
rimas
dengan baru seminggu je...
"ehhh...da brape kg turun"
"eh...diet cemana"
"eh...cardio lebih blablabla"

bukan nak tolak ilmu
tapi aku prefer ilmu yg aku bace dari group wassap
slalu depa share makan ape elok blablabla
aku tak involve sangat dalam group chat
tapi aku bace je la ape dorang share
mana aku bley praktik aku praktik


ok asalnye gini
aku tanak join pon
3 member aku yang nak join
aku tak willing nak baya RM300
ye...tak willing
pokai
tapi first thing yang attract aku untuk baya jugak 
sebab dalam pakej dapat e-book n video dari kevinzahri.com
aku bukak page dia
kalau nak beli itu sahaja da dekat 100
pon tak willing
ye
kedekut

then aku pikir aku pon weekend buat ape je
xtvt rasmi depa pon weekend je
aku gigilkan tangan jugak hulur RM300
then aku join
matlamat loss 6kg dalam 6minggu tu WAJIB untuk aku
baru aku rasa berbaloi invest RM300
hahaaaaa
jilaka punya kedekut kan?
walauponnnnnn
untuk kesihatan sendiri

Second day - aerobik Laman Budaya


First week - Jomfit (aerobik & body combat 3 jam)


Second Week - Sports Carnival with all Selangor participant


Third Week - Aqua Zumba



Fourth Week - Back to nature at Bukit Cerakah


Fifth Week - Bootcamp at UITM Puncak Alam



Sixth Week - Champion Night Dinner at UITM Puncak Alam



menariknya...
minggu pertama loss 1kg--- YES!
minggu kedua loss 1kg---YES!!
minggu ketiga loss 2kg---YESSS!!!
total loss 4kg
minggu keempat n kelima statik total loss 4 kg---BUGIMA!!!
aku stress
minggu keenam rabu, aku loss 5kg---deep inhale exhale
sabtu tengah hari final timbang

kamis, jumaat, sabtu aku heavy diet beserta doa yang kudus hendaknya
aku harap tak kena gastrik
*abaikan post bedah kata aku tak minum sampai 3 ari tu. PROPA
sabtu aku da exhausted 
konon nak lenjan duduk dalam sauna lelama
tapi tak tahan
gamble p timbang
total loss 8kg---homaiiii homaiiiiii
alhamdu lillah
aku rase kena turun 6kg jugak 
sebab klu tak sampai 6kg malam tu ade dinner kne baya RM8/kg
tak willing jugakkkk
ok ni pon tahap kedekut ape ni...hahaha
deyyyyy ujung bulan deyyyyy
duit yang ade bagi makan kereta je (duit minyak)
hahahahhaha

so aku puas hati
berbaloi

*picture courtesy to syikin_bakar





No comments:

Post a Comment