Sunday, July 3, 2011

Mahu Jadi uLat BukUkaH?

Assalamualaikum...

SUMPAH
dari zaman sekolah rendah time program buku nilam lagi aku memang menyampah gile nak kne bace buku pastu kene wat review pasal buku tuh. dem gile. padahal aku mmg sker bace buku cite sume nih. tp masuk je part nak kne cte sinopsis jadah haram sume tuh memang carot gila. tp pas kat s.alam pas masuk keje sini aku rajin bli novel. sume sebab aku terjebak bace novel online. tapi slalu klu novel2 tu best dorg post cite half jek then dibukukan. rase cam mangkok jek bace sparuh cite. bukan satu, bukan dua, tapi banyak gila lak tuh. ade je rezeki lebih aku g r bli novel. layan perasaan sendiri....BUT...BUT...BUT...takyah lu'olls igt aku nih jenis gugurl yang layan liuk lentuk cte romantika di amor dalam novel tuh...iye...itu zaman sekolah menengah dulu oke.skarang? nak dpt cam seth tan? der...wa mintak tuhan kasi mimpi 1 ari dapat llaki cmtu pon sure tak termakbul lah der. wa brani tampa pipi wa sndri 8 kali kalu wa dapat llaki macam dlm novel tuh. well...novel kan..khayalan, fantasi, imagination, wutever... kalau dapat? peeehhh...sembah ratu step zapin 48 undur blakang bak kata marhayam Jumie hokey!!! hahaha

aku sangat suke novel skang ni style akan ade info yang amat berguna, cth hukum2 agama ke, jenis2 penyakit ke, petua2 orang tua ke. cz tu byk info bley dpt kot. lol




ni sume keluaran kaki novel yang aku bace half dari blog.




ni sume set dr RAM (Ramlee Awang Murshid) yang aku beli mase pesta buku kat karangkraf nye kilang kat seksyen bape tah.



ini buku2 yang aku beli mur2 jek. time jalan2 kat mall then tiba ja de buku mur2 cam tak lbih RM10 sure rembat satu.



atas dan bawah aku bli mase pesta buku kat PKNS Shah Alam. takkan novel jek kan. ilmiah pon kne ar tmbah2 sket yedak.






skarang...turn novel CINTA SUFI-RAM
dem...tak abis2 sial aku bace buku nih....da berbulan kot...da r ni novel last dr sambungan2 novel beliau. lame gilak. abis buku ni adelah turn ....

buku ini!!!!!


buku ni aku da lame beli...tersimpan cantik dalam almari...
fuuuhhh...rilek2...ikut turn.



buku yang menjadi igauan sekarang adalah...


BOGEL MENUJU TUHAN


omaigod...aku nak sangat oke!
nope...bukan sebab beliau adelah one of actor yang aku suke. taaaaaapiiii...
ce tgk sket blog beliau. ayat beliau masuk otak, hadam baik punye bai...aku seronok bace karya beliau.
plis...plis...plis...
anyone nak belikan?
(demmit birthday da lepas plak...klu x slamber aku pau rakan2)
hahahahahaha



jurnal picisan:




No comments:

Post a Comment