Sunday, July 31, 2011

sinis air mata dan tangisan

------------------QUOTE--------------------
Crying doesn't indicate that you're weak. 
Since birth, it has always been a sign that you are alive.
-----------------UNQUOTE-----------------


status cikgu zara pagi ini...aku suka makna itu. 
sebab aku selalu menangis.
ape jadi pun aku mesti cepat menangis.
aku sangat benci setiap saat aku terluka.
tapi...
itu membuktikan aku dalam dunia kehidupan di dunia.
yang sentiasa terluka...

terluka dengan perasaan diri,
terluka dengan perbuatan,
terluka dengan kata-kata,
terluka dengan sinis bicara,
terluka dengan rakus sentuhan,
terluka dengan puaka taulan,
terluka dengan manusia puki,
terluka dengan pendusta hati terhebat,


itu cerita luka. belum cerita duka yang macam palat.



-- KarMiza

No comments:

Post a Comment