Wednesday, December 28, 2011

ini bukan percaturan aku

pagi2 ni trus capai elijah sms bai:
za: Bai,hani ade invite ko x kat fb 31hb ni die btunang.jom g same.tade mmber
bai: ye ker die nak tunang??xtahu pn...aku dh smggu x bukak fb...nie br masuk opis...skrang bz...nti lunch aku tgk erk...31hb sabtu kan??klo die jmput aku ok jer...
za: orite...ko cek r japg...klu die tak invite btau bia aku sembur die...hahaha
bai:nti lunch aku cek erk...naper ko xder kawan??aida n mimi x g ker??
za: Aida da blk kg.mimi mst r g ngan p.aku kan tade kawan br thegeh nak cr ko...hahaha...aku tanak lepak ngan mmber2 blaja dlu senanye...
bai: aku dah cek fb...ad die invite aku...ok2..kite g..tp aku xleh lame tau coz aku kje kn sabtu tu...
za: ok cun

motif enclose msg diatas?

antara listed wedding day taun depan

March : Yana (Evergreen)
April : Bai (former Evergreen collegue)
Jun : Hani (Evergreen) / Azmal (OPEMS)
September : Bibah (Housemate) & Dura (UiTM)
Oktober : Mimi (Evergreen)
December : Nady (MOS)
unlisted but someday on 2012, Aida (Evergreen) & Asma (Evergreen), Mai (ex-rumet)




motif disini bukan nak ckp "aku nak letak bulan mane?" tapi nak btau...tahun depan....tahun 2012...memang wa kene persiapkan diri dari segi mental dengan soalan2 semak kepala ini...
SEBAB? sila tenok semula list tuh....tak cam sume nak kengkawan evergreen n kwn tdekat kan....
oke...format jawapan terbaru aku skang..."bile nak kwen?" ~ "nak kawen ar ni...tgh amik mood.." MAMPOO??? hahahaha
p/s : bley tak migrate soalan tu kepade org yg da kawen tu semua..."bile nak ade anak?" hakhaks...=p

--
KarMiza

No comments:

Post a Comment