Friday, December 23, 2011

Ini kerja gila (23/12) @ 0500

Aku sudah dalam perjalanan ke cameron highlands.
Pukul 4 pagi keluar rumah gedebak gedebuk pkul 450 sudah atas jalan raya bertolak.

Kerja gila 1-aku ponteng kerja.
Kerja gila 2-aku dalam swift bibah berkelajuan 140km/jam
kerja gila 3-perjalanan bajet 2 jam menjadi sejam tiba di simpang pulai.
Kerja gila 4-pabila naik cameron jalan basah-corner tajam-bibah bawak laju tak tekan break?
Kerja gila 5-owh ini sangat gila untuk aku...berada di cameron kua duit xsampai rm40? Hahaha...bangga. Aku boleh gila bila tahan diri dari beli barang aku mahu tahu?

Lagi kerja gila?
Biarlah rahsia....hewhewhew
tak brape banyak sangat lah picca kami hambik since cuaca ujan + kejar mase nak kesane kesini makan itu makan ini. Cekidaut.









P/s-sori lah evergreen.wa tipu satu hari saje.errrrr....

No comments:

Post a Comment