Monday, March 25, 2013

Bukan Cobaan~

Alhamdu lillah...

Debar weekend lepas da settle
heh
awat debar?
weekend lepas aku ke Pahang
ke rumah orang tersayang kepada kesayanganku
ke rumah orang yang di level tertinggi dihati kesayanganku
ke rumah ibu dan ayah kesayanganku
semoga mereka mendapat tempat dihati aku seperti dia
untuk suatu hari nanti
insya allah

awal?
memang awal
cepat?
memang cepat dan pantas

bermula dengan perkenalan
semuanya pantas kalau melibatkan kami
yang aku harap
biar pantas dan kekal

Tuhan...
aku tahu
kau dengar setiap bait isi hati aku

Debar?
sudah tentu
tapi macam tak
heh...sebab?
satu aku tanam dalam hati
niat untuk berkenalan
dan...
kalau si anak mampu buat aku selesa menjadi diri sendiri
masakan orang tuanya tidak kan?

hasilnya...
aku selesa
senyum tidak sumbing
jawapan interview kompem ar rilekk kan...haha

"balik nanti sy tau la ape feedback mereka..."
eerrrkkk?
ini lagi mendebarkan dari berada disana tahu?
hahaha



*masih tiada gamba penuh? tidak kali ini. aku mahu dia penuh dalam hati ini...bukan dalam blog ini. jika jodoh panjang, satu hari nanti aku kenalkan disini..heh.

No comments:

Post a Comment