Tuesday, September 17, 2013

#MakanReview Char Kuey Tiew Penang @ Kota Damansara




ni last review makan for today
orang kata save the best for the last
aku save the WORSE for the last
dua beradik anak chef terkenal
kedai abang aku tak penah p lagi
kedai adik baru p aritu
all the way from shah alam

sampai2 je...mende pertama aku capture
interior tak sesuai
pinky? ok fine klu da minat pink takkan nak marah
but that bright pink? think again kak...think again
ok2...aku suka cermin pink tu. nice.

ade 2 bahagian. indoor n outdoor nye tempat makan
dalam suma purplelicious and lua bright pink again
ok aku tutup mata je lah. accept
then. that chandelier? seriously?
bukan sebab ke-ber-ada-an chandelier tersebut
tapi
haish. ko tengok la sendri. 
pastu tengok member sebelah 
pastu main mata sambil cakap "ko pikir tak ape aku pikir?"
ehhh...jangan luah. takpe dik...simpan dalam hati.
akak paham ape adik pikir.

ok whatever. tutup mata lagi
self service order? takdehal.
menu-harga-taste = tidak sepadan

seriously???
please la try aimar char kuey teow kat ttdi jaya
ohhh aku tak kene bayar ngan bos aimar for this iklan

takpun p try char kuey teow kat kedai salmi manja
seksyen 7 pusat komersial
blok deret molek ujung skali

then ko sure letak ranking CKT serina ni ujung bawah skali.
kbai






No comments:

Post a Comment