Friday, September 20, 2013

Yuna Concert @ Istana Budaya






our view. tiket murah je mampu oi. mesti nak atas skali. bahaha


demi membalas rasa kecewa dijiwa
tak dapat p konsert metallica 
yang kompem sah2 takkan mai sini lagi
sebab depa da kertu
so aku p konsert yunalis zarai
@ istana budaya la kan
mane je lagi aku willing nak pergi

ehhh...ini bukan kategori demand
tapi perlu
keperluan
untuk memilih tempat selesa
dan sesuai 
dan dibenarkan
dan takkan diparangkan mak bapak
sendiri mau ingat
masing-masing da besar

sekalipun aku fan metallica
takkan nak aku redah jugak konsert kat stadium tu
da la pompuan
jangan bikin gila
sah-sah bapak aku mai ngan parang heret aku keluar stadium
oh tak sanggup
layan di youtube sudah

alia, aida, me


rilex mood all the night throughout concert yuna
best
siyes
tak rugi
even aku tak fan sangat
tapi aku follow

eh.. follower doesn't need to be fan kan
mazhab mane ade cakap cemtu?
 sekati aku r nak follow saje or became fan
ko fan pon tak bli tiket
kecoh r
ehhhhhh



ootd



btw cam rugi r...sebab tak beduit sangat
sebab cik bofren yuna kan her photog
so ade jual pict yuna hasil capture by him
sume style, smart, best, sume lah!
tapi yang paling cantik mesti r yang paling mahal kannnn...
mampu okbai je r. HOH!





paling nice



paling smart




No comments:

Post a Comment