Tuesday, October 28, 2014

AKHIR


minggu lepas minggu akhir
aku keje kat Pelikan
betul
aku tak sempat cerita
tak teringat nak cerita pun
sebab aku berat hati
betul
berat hati nak tinggalkan

ni ibarat comfort zone aku
semua baik-baik
semua tak tercela
tapi bila kau duduk dalam comfort zone terlalu lama
ermmm
u know what i mean

bos aku paling best kat sini
bos direct aku
perempuan
cina
and...spanjang aku berkerja dlm hidup
dia bos paling terbaik penah dapat
haaaaaaaa

tapi maybe jodoh as bos-pekerja tak lama
i left
n she let me go
pehhhhh
macam cite cinte

Salam2 bos aku tak cakap banyak
Terus blah
Begenangggg mata
Demmmmm
Mintak maaf bagai kat wassap je
Hahaaaaa

Nanti aku attach gamba naaa
Arini second day aku kat tempat baru
Nampak tak
Takde keja
Siap update blog.

Kbai

No comments:

Post a Comment