Monday, October 20, 2014

#MisahMerayap ke #LorongBelakang #LamanSeniS7


Assalamualaikum
lama tak bercerita
how's weekend?
weekend kak misah osem gilah aritu
dipenuhi jiwa2 seni gitew...
hahahha


ok memula kua umah p lunch picnic @ tasik
aku masak hokeyyyy
haaa...kau hadooo
main dish segala hapa suma aku masak
nebes iolsss
gamba?
takde
ermmm...ok ok
ade
tapi
jangan harap aku nak tunjuk!
HAHAHAHA


ok...after tu pegi Laman Seni Seksyen 7
landmark tutti frutti
p kat lorong tepi tu sure nampak
sepanjang lorong tu ade hasil seni


brader ni lame gile posing kat sini. nak buat album ke ape. ekekeke


"ermm...abg bley tepi sikit tak...sy nak acah2 model jugak" haaaaa


penat aku re-pose acah-acah slim kauuu...haaaa


rerumput tu dlm gambo nampak real kan?










menyamar jadi gitar. sape nampak aku? hahaha


ni antara yang paling smart


ehh? ade laaagi brader ni.
erm...tapi...brader ni hakmilikza hokeyyy
jangan memain haaaa...haaaaaaa



okbai



No comments:

Post a Comment