Thursday, October 16, 2014

#MisahSukaMakan @ Hunger Valley



Ujan-ujan ni
dapat minum teh o panas
nasik panas ke kan
sambal tumbuk
pehhhhhhhhhh
layannnnn




tapi aku scroll gamba lam phone
ini yang menggiurkan
halahhhhhhhhhaiiiiii
nasib la dekat dengan umah
mau balik keje kang aku p repeat

lokasi di seksyen 16
cam biasa traffic light simpang 4
kanan puspakom
kiri sport planet
kalau ko kedepan lagi akan ke padang jawa

lampu ijau
haaa masuk gear
gerak kedepan slow-slow....
terus buat lirikan manja ke kanan
kat area shoplot tu
kompommm nampak hunger valley
2 saat lepas tu ko nmpak simpang boleh ke kanan
cusssss masuk terussss parking





nahhhhh kauuuuuuu
kek batik die memang letusssss
aku eksaited time nampak kat menu
yelahhh feveret kan
member aku curious takut tak sedap
aku tak kira
order jugak

hahhh kauuuu...
licin
tak sempat cair pon eskrem
sambil berzikir sedapp....sedap...
RM6.80

aku makan set nasi with chicken buttermilk
ok la
kena makan time panas
kalau tak ko muak
tapi
sedap lagi yang kat ss15 tu
ade aku penah cite
rajin sket la selak page lame

cuma
aku expect ade western food lebih
sebab
kalau nak masakan melayu...
ermmm...baik aku meluncur kedepan lagi sampai padang jawa tu ha
kannnn

tapi sebab kek batik ni
ermmmm
kurelakan jiwwwaaaaa
untuk repeat lagi yep...
tu je
kbai

No comments:

Post a Comment