Sunday, May 2, 2010

Selamat UlangTahun Za...


Oke sile nyanyi ikut tune lagu merdeka…1..2..3..

Tanggal 29…Bulan 4….86
Lahirlah seorang budak yg cute
Sampai besa pun die still cute..

Ewahh…kemain prasan plak ko.
Errrmm…copy paste status Fb je lah eh…

“Takdir…ada yang indah, ada yang gundah…
Tapi takdir tak pernah kejam pd seseorang…
Quote for today…genap 24 tahun bernafas di bumi
Tuhan…Alhamdu lillah…(^O^)/”


24 tahun….kire “dewasa” da ar kan?
Tp nape cam bebudak je lg…=p

Utk taun ni cam bese stiap kali ulang tahun aku,
aku sker kire brape org yg wish bday aku…ermm jap short listed…

1. Diri sy sendiri…”Syukur padaMu… kerana berikan aku kesempatan atas kehidupan yang Kau berikan…smoga aku jd lbih baik dr za yg dulu utk aku, keluarga dan Kau Satu2nya”

2. Pkul 0009, Stepdad saye yg sedang bekerje shift mlm msg wish aku “happy bday..smoga dpnjangkan umur, dmurahkan rzki dan Allah permudahkan sgale urusan…Insyaallah…” –mekaseyh…=p

3. Pkul 0014, Mr.Precious ku wish “Hepy bezday cyg…$(@&$ (oopss cencored)…=p May Allah bless u always..” – tq.=’)

4. Pkul 0042, atin msg pulak “setan,epy bfdae ye..;p da blh kawen cgt da ko nie..hahaha” – eh setan ni…ko sponsor bleh? =p

5. esoknye…pkul 0759,”epy bsdae tuanku.!!” – wah btuanku ko ngan aku ye D…”Tuanku,arini ari bhgie.pegilah bpoye2 bsme pndkar mustar itu.” – D + lg…haks…

6. Ha yg ni best…”Selamat HariJadi!.Nikmati 7 hari PERCUMA..bla bla bla…” – Celcom pon ko kire ke za? Haks…kire….die bg adiah kedit pree tu….tp abis begituuuuuu saje ye.hmmm…

7. “Epy bufday dak gemok!” – Eh…sang gemok ni. Mal…mal…=p

8. “Kak miza ke ni…Ni ira.Happy Birthday!” – owh rumet lame…igt kamu pd kun ye…trimas2…

9. “Hepy besday miza” – Simple je dr Pejal (hahaha aku tau ni mst die igt besday aku setelah aku asik sebut je b4 USR aritu) =p

10. Samdol plak wish…”samdol..Hepi bfday.sori lmbt wish.Tensen dgn viva yg cam haramm.ko da 24 la…. ” –tau takpe dol…


Oke…itu dr inbox saje…ade lg dr FB n kol…utk yg wish kol maaf perbualan kite tak dpt msk blog…huhuhu…

Utk di FB…ha aku siap save g…sile lihat dan lihat…















Orait…settle da cte wish dr Fb and ade plak sesat 1 dr skype which ni dr opismate aku…
sampai lah ke petang…dlm hepi2…sdey sket ni…
Ibu ta wish2 pon…sob…sob…da blk umah pon wat tatau je…(oke aku sdang cover emosi tau time itu)

Duk je kat dpan tv tgk adamaya…kuar plak kek atas meja…lalalalalala~~
Coklat banana lg…hikhik…oke lihat dan lihat la lg…mekaseyh ibu.=)




sgt appreciate doa korg utk aku…=)

every year aku akan dpt 1 present yg takkan aku aspect which tak pnah d plan agaknye. So bile dpt tu even aku tau harge brape cth nye taun ni harge present tu RM4 je. But appreciate it…sebab…dbeli seikhlas hati utk diri ini n…plg penting duit dari hasil titik peluh sendiri. Ari2 pakai tau =p

just terkilan utk 1 hari yg suppose di spend sempena my bday was bit spoiled. neway, nothing in the world yg perfect kan.
dalam happy2 ade gak prasaan lain yg nak timbul kan...tape lah...ini rezeki saye...=)

No comments:

Post a Comment