Tuesday, May 18, 2010

Jubah + Nightmare = Result??


-->
Start dr smalamnye ar eh….smalam ahad, aku da de kat SA da. Da dok sini blk..cz slase nnt aku start keje baru kan…=p


So arini.date utk amik jubah. Pepagi suda gerak (tade ar pg sgt pon…dlm kul 9 cmtu). Smpai mnara g Q amik jubah…dok ar aku tercongok ngan dak klas HR..ye ar aku kan da tade klas kan (da tu miza jgn ungkit2 g bley kan).


Oke2…pas amik jubah jupe atin…tgh tggu c nady yg tkial2 tak smpai2 lg. berenang mang slow sket kot smpai..lg2 da jd c capek kan…=p


Sempat ar aku g breakfast dlu…tp prut sudah majuk ar…da msuk angin…tabley nak trime mknan sgt da…


Lame sket br r dorg (atin n d) settle…mkn jap kat Khulafa Shell. Trus sape nye plan tah g tgk movie kat Bukit Raja cte Nightmare at Alm Street. Aku ta tkut pun weh….siyes…tp part tkejut2 tu aku taleh nak handle sket..cz aku ni kang tkejut je mlut aku kemain laju je nak ckp bkn2…kang tak pepasal cik abg seblah bg makan siku..tu yg dok tutop muke seblah tgn tu….=p


After movie memasing bwk haluan nak blk…

Fine..




No comments:

Post a Comment