Thursday, May 13, 2010

little secret (part II)


Fuhhh…lupe plak ade post nak memerlukan part II.

Ape barang yg ko nak sgt tu za?
barang tu msuk dlm kategori toys gak lah.

Bleh dikatekan spanjang mase aku kecik lah aku dok mtak mende ni kat ibu n ayah aku..

Smapi ar 1 ari…mase tu besday aku..time aku darjah 3..parents aku ta balik2…smpai la  ke mlm..puas ar aku bjage ni…smpai ttido ujung katil atas simen…

Mlm sket br parents aku blk kjut aku bgn tdo trus wish birthday kat aku…bmase tu mmg bajet dpt gak ar at last brg tu…tgk2 lain plak…tgk bwh ni…slepas 15tahun…aku still smpan…


rabbit ni ar parentku bg...masih aku bwk kemane shj.


after hari tu…stiap kali birthday aku tak mgharapkan adiah…cz ble trlalu mgharap then ta dpt kcewa beb…tp aku ta kcewa sgt pon…cz till now 1 prangai aku bile ta dpt ape yg aku nak esp mlibatkan brg…aku mmg akan rilex…saba…and at the same time cube gak nak dptkan…

 ...pakai dwet sendri....watpe mgharap org bg.mcm ar taleh bli sendri.


tp mlm tu aku blaja 1 mende…jgn sshkan mak bapak.yup tu yg aku blaja.dek krane nak jugak bg aku adiah.dorg try gak bli.cz mase sorg bg adiah tu aku dpt tgk muke parent aku cm tkut aku frust (act mmg frust). Padahal aku ta seda ke mende tu tak cam mahal plak kan. Nak2 klu yg sedap je tu..mau dkat 200 harge die…

tp zaman skang tade ar mahal cmtu da…da murah da…yg sdap2 pon ta smpai 150 pon.
So? Aku nk jugak. Bia ar org nak kate umur da bleh dpt anak pon nak ade gak.ade aku kesah? Huhuhu…

Ni lah mende yg aku nak tu…ade gak aku amik gmba ngan mende ni…aku nak teddy bear yg besa ngan bulu lebat sedap peluk punye…warne coklat gelap or soklat cair bese2 tu…huhuhu…dpt bli ckp uh…lpas ngidam aku dr kecik.asal lalu kdai toys je mmg kompem aku msti usha je...haih….

Teddy

No comments:

Post a Comment