Wednesday, June 15, 2011

aku bermimpi

hari ni hari ketiga aku qada' puase.
hajat nak qada' dr minggu lepas tp ade masalah problem sket so tadapat dilaksanakan.
pg ni aku bangun sahur pukul 5. bersahur bersame bibah,esah & ecot.
arini br dapar jumpe nasik. lauk sardin je ler hasil air tangan aku yang aku mampu.

pukul 6 tdo kjap. 630 bangun. tp dlm mase 30 minit tdo tu aku bermimpi,
aku mimpi aku taleh solat. bukan sebab period, tp dlm mimpi tuh aku tengah solat 
tapi tak boleh which aku nak rukuk tp tak sampai, aku nak sujud tapi dahi tak jejak,
aku nak tahiyat akhir tapi takbleh duduk pun.

bangun tdo aku trus sentap. trus g solat...


[sesungguhnya aku belum bersedia untuk memulangkan segala pinjamanMu,
tapi jika Kau ingin ambil kembali, aku bersedia]


--
KarMiza

No comments:

Post a Comment