Thursday, June 30, 2011

Istikharahlah~

kau yakin dia untuk kau?
aku tak tahu. tapi aku yakin hati aku hanya sayang dia.
tapi kenapa kamu jadi sampai begini?
salah kami.
boleh aku cakap sesuatu?
silakan.
istikharahlah kawan...
err...aku...
hanya tuhan yang tahu semuanya kawan. luh mahfuz itu milikNya.
aku tahu...tapi...
kau takut?
bukan...aku bukan takut, aku bukan tak mahu, aku bukan tak nak...
habis tu kenapa?
biarlah dia yang lakukan
kenapa mesti dia?
dia yang melangkah datang kepadaku, jadi biarlah dia juga melangkah meninggalkanku.
kau degil...jika dia tak mahu?
aku tak boleh paksa...
istikharah ini datang dari hati kawan...aku tau kau boleh
insya allah...
kau harus yakin dan pegang ketentuan Tuhan
aku tahu....

ada atau tiada...siapa aku untuk tentukan.
jika ada, aku bersyukur.
jika tiada, siapa aku untuk melawan takdirNya.

Tuhan...Hanya Kau Yang Tahu...
*airmata jatuh lagi....



No comments:

Post a Comment