Saturday, June 18, 2011

KAHWIN?






"za, ko ni dok join catering asik serve knduri kawen orang je. ko tu
bile nak kawen?"
*diam*
*tarik nafas dalam2*
*senyum*
*blah begitu sahaja tanpa sebarang jawapan*

senang...mudah...ringkas...KANNNN~
ingat aku tade prasaan???
occay here we goes...*whipped hair*
jujur yang telus dan tulus dari hati...kawen tu perkara wajib kan.
sape tanak kawen? for sure aku nak.
Dari kecik pon aku slalu dengar ustazah aku ckp tuhan ciptakan setiap
manusia itu berpasangan.
Aku pun manusia biase je kot.
Ade hati.
Nak mencintai.
Nak dicintai.
Ade rasa kasih.
Ade rasa sayang.
Ade rasa cinta.
N now aku pun mmg in a relationship.
Yep...suda ade lelaki yang mndapat tmpat ekslusif dihati aku.
Blog ni penuh tentang kisah aku dan dia.
Lebih tentang aku dan dia...
...melebihi tentang aku dan keluarga.
Kau silap.aku cinta keluarga aku lebih dari dia.
Tapi entah kenapa...
Kalau rindu keluarga sepantas kilat aku boleh call melepas rindu.
Tapi bukan dengan dia...
Ya...
Aku tau...
Ego...
Kannnn...
Tahun pertama mudah aku lafazkan rindu.
Tahun seterusnya entah kenapa tahap ego kami melimpah ruah.
Aku boleh hitung dgn jari sebelah tangan kalimat itu keluar dari kami....
Dan ya....
Sekarang aku rindu...
**tarik nafas dalam-dalam**
errmmm...kite cte psal kawen kan td.
Bukan satu perkara mudah...semudah petik jari.
Semudah minum air patu telan.
Kalaulah semudah itu...
Hmmm...tade mood tiba2.
**tunduk**
lain kali aku sambung ya...pppffffttttt
--
KarMiza

No comments:

Post a Comment