Monday, November 21, 2011

Itu kenangan 13-18 tahun dulu~

SK KG RINCHING...
Tempat aku mula kenal orang luar (cikgu & kawan) selain keluarga. Semakin besar dan membangun. Kalau dulu 1 bilik darjah letak papan hitam tengah2 sbagai divider. Sebelah klas darjah 5 seblah klas darjah 6. Sampai akhir tahun jumlah budak dlm klas 18 orang je. Owh...thats the beauty of sekolah kampung oke... We bounded together.

ini tempat main sep tiang tp dulu ade 2x2 tiang.skang da tuka

ni cikgu darjah satu aku, mimi, miji n aieril. hohoho


ala atak...takyah ar amik gamba...malu....


toilet skang da tak cam dulu. dulu cam nak msuk umh antu klu msuk toilet.

Harini... Aku sebagai alumni...cececewahhhhhhh.... Aku datang ngan mimi adk aku yang juga alumni....walawehhhh...
Nak tgk adik ktorg graduasi...peh ayat tak hengat...graduasi siot....tuk darjah 6...owh tak lupa...tahniah aieril. Utk result UPSR kamu. Target 5B lbh kurang draw r dpt... Well, adk aku yg ni lbh kurang aku gak sedikit kurang pandai...tapi bijak terlebih...errrrkk...klu target pekse klu bleh straight B jek. A bersyukur, C dielakkan, D sangat tak digalakkan. Kami tak cam mimi slamber target straight A. Hewhewhew....


Da r sampai lambat...slamber msuk dewan wat muke cantik jalan smpai ujung klas...ehhhh....cam knal. Abg fendi silat nih kan? Dtg bersame isteri. Aku da cam pending lak (eh bukan br kawen taun lpas?owh...dtg tgk adk) hahahaha...cam aku r...xpepasal register...nama ibu/bapa:karmiza. Nama anak: karmi aieril..mampooo??? Hahahaaa....



tuuu diaaaa....da dpt da 1st sijil belajar kamu



Walaweh budak2 zaman skang...grad darjah 6 pon nak jubah segale kot. but the best part for whole day is...aku rindu zaman skolah rendah. Byk berubah tp byk jugak yang tak berubah. Cane lak tu ek.

BEST PART...CIKGU MARINA...cikgu mase prasekolah. aku first batch prasekolah SKKR. 
miza: "cikgu...errmmm...cikgu kenal saye tak?" 
cikgu: "hmmm...KARMIZA. ingat cikgu tak kenal ke?" 
miza: "hehehehe"
mimi: "saye cikgu...saye?knal tak?"
cikgu: "kalau  ni KARMIZA...ni KARMIMI la kan..."
mimi: "hehehe..."


seee...haw great she was...

dulu aku tinggi lutut die je weyh...skarang?


ini adik saye...hewhewhew


1st mende yg aku main mase 1st day.


kat petak2 tu tempat kumpul2 pasir main pasir.


tade lagi beradik KARMI akan kesini...he's the last...

No comments:

Post a Comment