Saturday, November 26, 2011

SUMPAH BANGGA DENGAN DIRI SENDIRI!!!!


Assalamualaikum...
salam 1 evergreen 
nggeeeeee....tak abis2 sengih manjang arini...

sports club opis wat event g bukit cahaya alam @ taman botani negara
so ktorang have to choose which xtvt yg ktorang nak buat either 
berbasikal or g Skytrex Adventure Park.

wa pnah g sini first time ngan dzai. cycling.
so dah alang2 FOC kan....
agak2 ar nak g berbasikal yang hanya charge tak sampai seploh hengget?
rugi-rugian....
and...aku mmg teringin da nak g skytrex. 
cume, of course in doubt as sume orang yang kenal aku tau kot yang aku ni gayat abes kan....

and....alhamdullillah...
i've made it oke..
tapi memang spanjang pjalanan,
setiap challenge yang agak gila org tak pikir aku akan buat, 4 sure aku jerit...
"CAN'T BELEIVE I'M DOING THIS!!!"
aida stok gelakkan aku je kan...siap tokok tambah,
"SUICIDE ATTEMPT"
hahahaha...


and...not to forget, everytime nak menerbangkan diri on that stupid flying fox
aku dendangkan bait-bait lagu ini...
"dugaan...inikah dugaan untukku...."
tau lagu apekah?
tau bagus.
tak tau cari.lol

last but not least...
aku nak btau.
even this is aku nye main fear factor.
tak payah cabar2 aku sangat.
aku bukan jenis tak leh tahan dicabar ngan orang lain.
TAPI
aku hanya tak tahan dicabar oleh diri sendiri SAHAJA.

cz aku teringat bile da sampai half part mila tanye "nak give up tak ui?"
then aku diam. tanye diri sendiri.
"miza, buat sampai abis boleh?"
then straight sambung.
simple tapi bukan mudah oke.
naik tangga 7 meter keatas yang sangat tegak n sempit san licin
kau boleh???
memang boleh
lebam segala oke!!! huh...mampooossss




antara yang datang awal


mila n amirul


bas da nak bgerak!


hewhewhew


mimi bajet krew sial


tunggu turn. starting challenge kot.



abaikan bontot aku yang ala2 besar.


motif? nak tunjuk aku ala2 berani duduk gini dengan ketinggian berada di tingkat 2 oke.


selepas add on lagi 7 meter keatas. aku da jalan dulu. 
dpt amik picca aida je lor.


ending of challenge bai!


did it!!!


byebye...wa nak datang lagi...hewhewhew

No comments:

Post a Comment