Thursday, November 3, 2011

lelaki memang tak tahu...

selisih dengan kawan satu kelas kemarin. baju cantik, muke jojes,
bau...hmmmmm wangi (version dafi). taaaaapiii....muke beliau sangat
masam...dari jauh usha aku dah bermain kata dalam hati, ishk...nak tegur ke
tak nih..kang tak tegur obvious sangat lak da r selisih btul2 seblah
aku...Fineeee....tegur je ar...bersedia je uh hadap muke kelat die yang tah
dah knape lagi kelat dr muke aku kalo tak senyum tuh. ye ar...kalo slalu tuh
muke die...ooo bla di ooo bla da wa cakap lu...
bismillah...satu teguran aku bagi...adab menyapa lah kan...(sial la...muke
aku cte sal adab ke? dush...tunjal diri sendri). oke...aku tegur, dia sapa
cam gegitu je...ehhhh? apahal minah ni...slalu aku yang PMS, ko yang macam
monyet teginjat2..ni tidak...oke, mulekan sesi joran kite ye
abang2...pancing za jangan tak pancing...beliau pun story mory kat aku.
la...itu je? muke da masam2 begini? ekceli aku pon penah mengalami kot..

salah satu perkara lelaki kurang tahu mengenai gepren mereka.
situasi 1: Mari bersiap untuk berdating!
yep...GIRLS... pompuan tetap pompuan beb...lagi2 nak ngedate. guys...u
SHOULD notice ape yang gepren ko pakai EVERYTIME date. oke..punyelah GHAIRAH kan gepren ko bersiap bagai nak rak cecantik.
cantik ke? dengan slamber bile jumpe...dear, awk ni da gemok lah. tayah la
pakai baju cani. sendat kot nampak segale. dem...yes..absolutely da spoil
mood date.
~ let say nak tegur baju tu dulu: dear, ce tgk baju ni...kan CANTIK klu pkai
yg cani. settle. (trust me dlm hati dgr words CANTIK tu pon sure awek ko
change thier look FOR YOU). itupun kalo ko tak meroyan tetiba nak swoh die
free hair ke, pkai skirt ke yedak..

look....sume pompuan nak look good depan bofren dorg. but lelaki kasi psycho sket lar...ko cakap CANTIK, MENARIK, TERTARIK, DABOOM je KOMPEM...kbai
--
KarMiza

No comments:

Post a Comment