Tuesday, November 15, 2011

Cuti Panjang

11.11.11 suda berlalu...tarikh cantik untuk mereka melakar 1 lagi tarikh indah dalam diari hidup mereka.

20112011 pula bakal hadir 5 hari lagi...

Jangan terkejut tarikh ini juga berduyun mereka2 bertunang, nikah dan melangsungkan majlis....owh tak lupa juga ada yang paksa dokter bersalin untuk bedah saja perut mereka supaya anak lahir pada tarikh menawan ini...


aku baru sahaja selesai menonton drama long vacation ep3.

ini untuk mereka2, kamu2 dan kita2 yang merasa apa jua rasa masin, masam, kelat, manis, pedasssss, segala.

untuk aku? hanya sedikit terkilan atas perancangan kami yang ditentukan oleh Allah yang kami tidak dapat laksanakan
























probably....yup....mungkin....


dan....
untuk soalan kamu kawan....
ini jawapannya...
ya dahulu aku terlalu takut hilang beliau.
kerana aku takut hilang cinta untuk aku dihati dia...
tapi aku sedar...
aku harus percaya pada jodoh...
aku tak perlu takut hilang dia.
aku percaya jodoh tuhan untuk aku...
kalau tak jadi...usahalah macam mana pun...tetap tak jadi...
kalau jadi...datang lah apapun tetap jadi...

bukan...bukan maksud aku berserah sahaja tanpa usaha...
tapi...
ahhhhhhh...
tuhan tahu apa aku rasa.
tak perlu kata apa-apa....


aku pergi dulu..
daaaaaa
*lambai sambil senyum sinis

No comments:

Post a Comment