Thursday, October 24, 2013

#MakanReview Aimar Tomyam Seafood @ TTDI Jaya Shah Alam


Betapa berdosanya aku rasa
dok review2 sate tempat lain
mesti aku akan compare ngan sate kat Aimar
TAPI
kebek-kebek balik
takda plak aku review Aimar ni???
bapak sengal



meh aku cite
terletak di TTDI Jaya Shah Alam
dari traffic light simpang 4 nak ke TTDI tu
ala traffic light 199
masuk TTDI akan nampak 
first politeknik blah kanan
then monfrot boys schools ke ape tah mananye blah kanan gak
then nampak petronas blah kanan
traffic light depan petronas tu amik kiri
nampak petron kan
carik la jln cemana pon nak ke petron tu
Aimar sederet Petron menghadap jalan besar tadi.

Aimar Tomyam seafood
adapun nama kedainya tomyam seafood
akan tetapi yang paling femes adalah char kuey tiew nya
yang goreng-goreng memang aku tak pernah try lagi
disebabkan nafsu terhadap sate membuak
everytime mai sini
sate bukan dari kedai ni
tapi dari booth bukak depan kedai ni



begitu moist and juicy
both ayam and daging gila melt in you mouth
gitooooo review ala2 judges MKR
hahaha

eh aku tak main-main
char kuey tiew pon
memang sedap
way more better dari char kuey tiew anak chef terkenal tu
okbai


No comments:

Post a Comment