Thursday, October 24, 2013

#MakanReview Seed Cafe @ Glenmarie



ok here we go
SEED Cafe
terletak di Hicom-Glenmarie Industrial Park
senang cite ko masuk area glenmarie 
ko p tanya sesapa dimana office PADINI
well, SEED tu jenama under PADINI kan
ha cafe ni dalam bangunan PADINI yang diberi nama SEED Cafe

aku order apple asam boi + seafood tomyam pasta
memula aku prejudis
aku ni bukan jenis suka lain selain carbonara
tapi takde dalam menu
bile nampak "tomyam" aku pikir -ve dulu
"ni mesti takat pakai paste tomyam je ni ala-ala bolognaise. choi sangat"


TAPI
sampai je
rasa dia
pehhhhhhhhhhh
originally blend serai segala bagai tu memang terasa
the seafood ponnnnnnnn
aku makan diam-diam sampai pinggan licin la kan
portion die besa. share dua pon boleh
sebab bos aku order sandwich bapak besa bley lantak 3 orang
harga? not bad. tak lebih RM20

nak pegi sini kene p awal
sebab seat limited
lagi-lagi time lunch hour kan
kalau p takat nak coffee2 bebila walk in je pon boley




No comments:

Post a Comment