Tuesday, October 8, 2013

OH INSTAGRAM

aku rasa da lama gaban aku tak update status kat facebook da. aku ade tuit tapi aku tak minat da nak bertuit. boriam. skang pape memang aku jenis update bergambar melalui instagram. ok meh tengok latest brape banyak gambo da aku upload...




ha...nampak? 653. wait... 653? for real? aku pon kaget dengornye...gilaaaahhh. heh. tapi most of the pic aku tak insta muka aku ngan kengkawan. tapi...maaaaa kaaaaaaaaa naaaaaaaan. hahaha...+ gamba produk yang aku jual dari MOS. so rata-rata kengkawan aku tau lah aku ni buat bisnes sendiri kecik-kecik. pastu rata-rata tau la aku ni kejenye makan-insta-makan-insta. dapat plak tengok makan makanan mahaaaaaal sajiaaaa.... then slalu la aku terima makian dari memember kat wassap. ekekeke...penangan gamba makanan aku katenyeeee...eleh padahal aku tengok balik takde la nampak menyelerakan pon seni gamba makanan tu. drama la korang!



ni antara penangan dari kengkawan. ni ok takle butthurt ngan statement. 
siap ade #sakitmentalamikgambamakanan ok...hahaha


sebabnye..aku je tau rasa makanan tu. so bila tengok gamba n tempatnye katne so aku bley recall rasa sedap ke tak. mana yang aku bagi caption beria tentang kesedapan tu...ha tu yeeee memang champion punya kesedapan hokey... 

ok tu bukan point aku sebenarnye. point aku adelah... bilamana orang dok cakap or text "huntonglaaaa...duk bandar gaji besar bisnes sendiri makan pon ari-ari sedaaaaaaaaap". jawapan aku? pantek!

org lain tgk je kan aku p makan kehulur kehilir kan. sebab aku takde mase mcm org lain bley insta holiday sana sini, aku tak berduit banyak bley insta beli brand itu ini, aku takde laki bley insta honeymoon sana sini, aku takde anak bley insta anak da ade 1 2, aku takde bakal laki bley insta counting days ape lagi hantaran tak siap, aku tak fesyenebel bley insta ootd hari-hari. sedih la kau ni. hidup kau tu sah-sah lagi perfect, seronok, complete 8dimata aku lah. kalau nak dibanding dengan aku kan. setakat aku insta makan da judge aku banyak duit? stakat tengok aku insta makan kedai cantik ingat aku demanding? ehhhh kakak...tengok betul-betul... aku makan roti canai banjir kat mamak pon aku insta kan. betul tak? cek balik. haaaaa... sebab akal dangkal gini la kengkadang orang pantas judge.  

akhir kata dari aku, "Jangan percaya apa yang dilihat, ia mungkin mengaburi. Jangan melihat pada kebenaran yang satu, ia mungkin menjerumuskan".

Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment