Monday, October 28, 2013

#MakanReview Kula Cakes @ Jalan Besar Kuantan




Hye peeps!
sebelum aku memenuhkan entry dengan kisah majlis wedding yang aku attend 3 days back. 
meh aku review pasal maaaaakaaaaanaaaaaaan dulu lah ye.heh

terletak dibandar Kuantan, Pahang
  • A69 Jalan Besar 25000 Kuantan
  • N-lot bawah Sungai Wang Hotel
tak payah la korang kol owner tu
direction bagi cam gampang
landmark bagi pon...halaaahaiiii

tapi takpe
berbaloi lah pencarian
cakes depa sedap

betul

tak tipu

walauponnnn
kami sampai nak dekat tutup dah
sebab
tutup 10 malam
cake yang ado just Red velvet, Chocolate moist & brownies




aku punyalah berangan tengok pavlova lam gamba




ni time kami sampai tinggal 2 ketol suku each cakes


ni lagi buat terliur bak hang tapi tak hado jugak!




takpo lah...tapi siyes
kalau perantin datang mai sini pon cantik gamba malam2
smart
lagi-lagi memang taste depa kayu-kayu
ambiance memang menarik la
tuk lepak-lepak
santai-santai
coffee-coffee
cake pon bley up to date







each wood stool ni berantai
membuatkan aku yang tak terhingin berminat
pon terasa nak rembat tau dak
hahahaha


No comments:

Post a Comment