Thursday, November 14, 2013

20131026 - Majlis Resepsi Hafiz & Aida @ Kg. Mengkarak Pahang

ok skang aku memang tahap malas Ya Rabbi lah kan nak menaip
kalau takat nak suruh layan gamba baik suruh bukak ig aku kheenn
nah la serba sedikit majlis resepsi #HafizFarlinWeds
3 minggu lepas
wahahahaha


the props - blackboard & lantern. nohorom btul da tulis cecantik oleh sol ade budak dengan geram p padam. aku slamber la jerit "ehhhhhh...jangan!" muka mak tiri aku pon sah2 keluar kau. aku tengok photographer pandang aku pon tergamam dek suara soprano aku tuh. padan. nak dengar satu umah pon aku boleh. haha


pelamin yang simple. ekceli tak pelamin sangat la sebab pengantin tanak bersanding sanding bertepung tawar bagai tuh. tengok la dedua pengantin tuh. inai tanak pakai. veil tanak pakai. tang inai jenuh shef carut tanak jugak pakai. aku carut dia tanak pakai heels. hahaha...




ok ni para pengantin dan pengapit yang kemain mekap tebal gomak gara-gara concealer nohorom.




and ni full pelamin. eh da btau tadi ekceli tak pelamin sangat. sebab takde sanding2. ni kira ala-ala photo booth. nice idea. skang kan ramai orang dok nak meriah pelamin bagai. pastu kat entrance berphoto booth meriah. jangan tak tau photo booth meriah pon harga kemain uolss. tapi amik gamba sesama tetamu jer sebab pengantin sah-sah melekat kat pelamin kan. so this one better. combine, simple, jimat. duit bajet pelamin bley buat mende alah lain lagi penting. 

asalnye nak ala-ala rustic tapi few things tak menjadi. heh...apelagi kami pengancam perkahwinan yang mengancam tidak akan sewenangnya membuat perkahwinan ini terancam gara-gara pelamin kan! contigency approach harus adoo.. berligat berpusing otak pikio nye. lagi-lagi aku ni mane reti tang props pelamin oiiii...orang lain seronok tengok gamba kawen-kawen aku bukan minat. haaa bila member runsing gini aku blured line ar jap an an. 

time bedah p mekap untuk nikah semalamnya tu kami p pusing-pusing butik tu tanya pendapat akak andam tu and tengok-tengok ape bley rembat bawak balik. then...wallah! simple n nice...walauponnnn lampu nohorom lantern sebijik tak menyala! whatever it is.. aku suka. :)



No comments:

Post a Comment