Thursday, November 14, 2013

20131127 - Majlis Resepsi Hafiz & Aida @ Temerloh Pahang

Now ke sebelah lelaki punya resepsi. pon simple. tapi ade bertepung tawar bagai. tapiiiiii payung ngan kipas tinggal umah pengantin pompuan??? aku pon rasa nak ketuk kepala sendiri. tak hengat langsung. ape nak kipasnye kan. tala la kipas letrik hadap pengantin. takpa la kalau takdak kipas pon. hahahaha. 


kat pelamin


mereka


pengapit menyepit. bos bedah tanya pengapit lelaki tu bofren aku ka. haiyoooo nak aku kena sula dengan gepren dia ka kak? syeremm nih... memang takle...gepren elok makan meja seblah hokey. clear? good.


ni ngan amy misdin. sama-sama ex-evergreen. hahaha


ok now aku kasi gamba high quality sket. kopipes website official photographer
bertempat di stesen ketapi mengkarak & Pinto Coffee Janda Baik
Enjoice,










ok sekian.

cukup kuota aku menjadi pengapit.da 7 kali. cakap la takde seri nanti naik pelamin. cakap la nanti lambat kawen. cakap la ehhhh takley lebih 3 kali!!!. watever myth sekalipon. mak aku kasi je. siap cakap "sape cakap? ibu dulu elok jadi pengapit 6 7 kali elok beranak pinak ni". hahaha. korang tak rase. bila standing sebelah member yang kengkadang menggila sesama, mencarut sesama, meraban sesama on their big day. da few times aku sendiri rase berair mata. dalam hati sure ade "u'll have new journey buddy" :)

aida. lua lembut tapi dalam hati keras. kontra ngan aku. lua keras dalam tisu. choiii. bukan jenis kaki nangis cam aku. but she's the one...kawan yang menangis depan mata aku, untuk kasi aku sedar one of real thing in real life. i do. i do appreciate that. we might not a BFF or BEST FRIEND or BUDDIES. but we r FRIEND. a friend that i can't take for granted walauponnnnnn gila saiko! (dah2 la statement tacing2 kannn) hahahaha... semoga bahagia pok. this is another new chapter in life. enjoy every single second of it. i'll pray for you. amin~


No comments:

Post a Comment