Wednesday, March 19, 2014

#MisahSukaMakan Arabian Food



arabian food
bukan kategori feveret aku sangat
bila memember bercerita 
sambil terpercik2 air liur
pasal nasi arab
aku boley buat dek je

siap rejek undangan
dinner bersama
nasi arab
aku tak layan sangat nasik fancy ni
hah
fancy cemana?
aku saja bagi nama tu
nasi minyak ka
nasi briyani ka
nasi arab ka
nasi hujan panas ka
nasi kerabu ka
haaaaaaaa

nasi dagang jangan!
tu feveret
tibah!




so what happen is...
ade member berhajat nak belanjer
halahhhh
jangan ditolak rejekiiiiiiii
ngeh ngeh

so ni gamba 2nd time aku mai sini
eceh...siap repeat
Mozer's @ Bukit Jelutong
landmark Masjid Bukit Jelutong blah kiri
roundabout amik pukul 12
straight then nampak bangunan kedai2 blah kiri
ade tutti frutti
bank islam
ayamas
ha btul lah tu
sebab mozer's ni blah blakang

first time makan lasagna (opkos kan)
tetiba ada western
acah2 senyum la order
tak sedap

tapi churros diaaaaaaaa
sedap baq hanggggggggggg
p start enjin lekaih!!!
order
aku paling suka yang ada cinnamon tu
cicah plak ngan caramel
haiyoooooohhhh
mengerdip2 mata
menikmati sangat
so far makanan2 base arab dia sedap
sebab aku duk rasa2 sket memember punya 
western takyah la order


No comments:

Post a Comment