Wednesday, March 19, 2014

#MisahWorkout Erobik




start Februari lepas aku da mula workout balik
suma gara-gara banyak seluar tak muat
tu da biasa
makin teruk...baju kurung pon makin tak muat???
hah
dari kebaya
ke baju kurung moden
ke baju kurung riau
paling overrrr...
baju kusung cotton ala2 student tu pon sendat!!!
nohorommmm



so aku back to gym
tak brani gak nak cakap no more untuk #MisahSukaMakan kan
mihmihmih
gamba tu adelah first time ever in my life
berpeluh hazabb ceni
slalu swaeting jugak tp tak seover ini
boley perah ok
trust me
boleh perah!


satu mende aku prasan
kulit muka aku yang makin teruk lately ni makin ok
lepas workout bepeluh tahap jahanam mintak nyawa
seriously
so stusk kejap hasrat nak beli produk mencantikkan diri
takyah cecantik lah haih
sihat lagi penting


and...aku baru perasan
few rutin yang diajar instructor bukan tahap erobik dah
tahap body combat
google kalau nak tau
skali session tu esoknya kejang muscle

and...once ko workout pastu kejang
sila jangan rehat telebih
RUGI BESAR
keep it on
memula slow sket
nanti da tak rasa apa dah

till then...chill~

No comments:

Post a Comment