Thursday, March 6, 2014

SANA SINI


tak tahu
aku tak tahu
aku dalam kategori mana
sana sini bingit
cerita itu ini
sana sini bising
komen itu ini

sana sini cerita
duit brim da masuk
duit brim tak masuk-masuk
duit brim dapat sikit

sana sini sorak
usul menteri ini bagus
usul menteri itu bahalol

sana sini jaja
artis itu tebuan yang dijolok
artis itu bimbahalol (bimbo senang crita)

sana sini meriah
increment naik meriah
bonus juga seronok!

sana sini berjalan
sana sini berlari
mengejar apa nak dikejar
awal tahun lagi
serius achieve azam katanya

aku masih aku
sangkar aku masih ada
ego?
ya
keras?
ya
bodoh?
mungkin
hodoh?
juga mungkin

rencana aku sama
kesana kesini
tapi duduk aku kekal sama
tidak kesana
tidak kesini

aku hanya mampu melihat
kau kau kesana kesini

Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment