Friday, March 7, 2014

Obvious ke?




nampak sangat ke?
nampak sangat ke aku malas nak menulis skang?
nampak sangat ke?


"apesal jari kau? ketuat ke? asik repost quote Grey's Anatomy je. takde cerita da?"


"tak de modal la. skang orang pay attention cerita perampas laki orang, penengking bini orang tengah preknen, ron97 naik lagi 5 sen, oscar, jerebu, konsert suara kita. Tu semua modal diorang. lame tak bejalan. memang takde modal nak cerita. modal aku skang aku stress mark sloan mati kat season 9. tapi avery culik pril time wedding. pastu aku geram katarina petrova dalam badan elena seduce stefan di saat damon frust. celaka. cite tu boley ke? nanti orang cakap aku copy wikipedia punya sinopsis. hahaha"

"bangang"


*bila kawan dari jauh memang tak suka contact / texting. kau baca blog aku-aku baca blog kau. itu cara kami tukar khabar berita. hah.

No comments:

Post a Comment