Monday, March 10, 2014

Sabtu Pagi



Sabtu pagi. Rutin biasa aku kembalikan seperti dulu. Ke gym. Awal aku bangun. breakfast. Gerak ke gym. Sebelum itu, aku keep on terbayang-bayang final episod Grey's Anatomy Season 8. Traumanya. Tragiknya. Gangguan mentalnya. Membawak ke early season 9. Melibatkan undang-undang.

Aku doa bukan ini yang berlaku pada mereka. Benar-benar berharap bukan ini yang berlaku pada mereka. Dan aku antara yang diam, senyap dan kekal update setaip sidang media berlaku. Tak kuasa aku nak komen spekulasi yang timbul. Semoga segala baik-baik belaka.

Adik-adik yang main-main dengan berita tu, akak nak cakap sikit... Arini skolah tak? Keje skolah siap tak? Petang ni jangan lupa pegi tuisyen. Dah-dah la tu menyamar jadi ahli keluarga. Kalau tak suka bukak tv penuh berita, pegi masuk bilik abang main ps4 dia kejap eh.

Dan kepada yang mempolitikkan keadaan. besar hasrat aku untuk sarankan kau pegi berkenalan dengan Hanez Suraya. satu clan la korang. silap-silap ade can naik Ferrari.

Assalamualaikum

terus #doauntukMH370

No comments:

Post a Comment