Wednesday, June 4, 2014

#AlbumReview FynnJamal & TriHadzir



Maaf 
aku hutang album review FT
Faizal Tahir
yang da 2 tahun aku beli tu

tapi aku nak review FT jugak ni
FynnTri
hahahaaaa



ade 6 lagu
arjuna beta
untukmu
lelaki
situ
tahu
dengar
+ 1 hidden track
suatu pernah

personally
aku tak dengar sangat arjuna beta
yang tengah fenomena skang
asal dapat baby baru
anak buah ka
anak ka
post gamba 
caption quote
"takkanku biarkan walau tidur menyentakmu yang tidur..."

aku lagi suka original version of arjuna beta
but to think of nak jadikan single dalam album
harusla have nice arrangement kan
acceptable la in album
lain orang lain feelingnya 
bila dengar original n new arrangement punya
takde beza sangat pon

so...
fav track aku adelah
tahu by FJ
lelaki by FJ
suatu pernah by FJ
and...
this one always...
belai jantung aku
dengar by tri

special dedicate to special son...
Umar, Hariz.






Labuhkan layarmu ikutlah angin
Hanyutkan kapal mu kemana mungkin
Ingatlah pesan ku

Pejamkan matamu luahtkan aku
Jangan kau patahkan hati ibumu
Kau permata hati ku

Bila tiba waktunya
Waktu engkau bercinta
Cintalah dia sepenuhnya

Disetiap kuntum bunga
Usah pandang warnanya
Pilih yang harum baunya

Dihari nanti ku pergi
Usah kau lupa lagu ini
Sehingga nanti tiba lagi
Moga kau setia menanti

Jangan kau takut perwiraku
Tuhankan ada bersamamu
Teruskanlah cita cita mu
Agar hidup kau diberkati


someone asked me...
kenapa harus menumpang anak orang kalau boleh punya anak sendiri
jawabku mudah
kenapa perlu aku pertikai takdir Allah
belum masa aku
bukan rezeki aku lagi







No comments:

Post a Comment