Wednesday, June 4, 2014

POMPA BENSIN



rupanya
OST-OST cite melayu yang penah aku beria cari
adelah 1 group
aqasha (oh...abangggg~)
azmaaizal (aku suka deni blakon)
nadia aqilah (suka since luscious!)
ag coco (tau sebab group coco ja. heh)


ok here we go.
suma OST yang depa buat
SEMUA
SERIUS
mesti aku lepas dengar tu macam...
"eh...sape nyanyi lagu ni. nak cari"
aku ni da la jenis tak mendonlod lagu
keje mintak orang send lagu yang dorg ade lam phone ja
"eh...ko ade lagu ni? ha wassap kat aku..."
hahahha
FEMALAS OVERINA katanya

lepas OST cite fazura ngan sam
latest OST lagu cite akasia baru ni
pastu aku beryutiub sat
baru ternotice
POMPA BENSIN-nadia aqilah
ooooo kkkkk...
ape meaning pompa bensin jadah ni?
sebab suara nadia sorang ja
lagu cite fazura tu pon sama
paaaappppp!!!
aku teringat lagu cite ramadhan terakhir
pompa bensin jugak tapi suara lelaki
ha...curiosity aku mencanak jap
aku ni dah la jarang nak bergoogle2 info kan
FEMALAS OVERINA katanya

hah tengok sini





hah!
bersinar kan mata aku skang
errr
tak nampak eh?
hahaha


layanzzz





Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku men’cintaimu

Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati

Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati

Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu




*ok next entry aku post lagu lain

No comments:

Post a Comment