Tuesday, June 3, 2014

#MisahWorkout 272 Step at Batu Cave



Hai
Assalamualaikum
Salam 1 Malaysia
aku penah mention tak yang aku ni introvert person?
yes i am

salah satu ciri yang ade adelah
introvert person do enjoy party
but did not enjoy meet up with people
hah
thats me

after settle program JK1M depa continue with own program
maintain istiqomah kaedahnya
as listed by them few xtvt aku berminat nak join
but i do notice theres person yang macam...
"nak ke minah ni join klu takde geng?"
"nak ke minah ni join klu sengsorang?"




hahaha...
as i said
aku ni lone ranger + introvert
ape aku kesah
aku kenal cuma tak sempat nak berkawan
ermmm
maaflah
aku ni memang pesen lambat mesra





So here it is
rasenye first time lepas JK1M join depa
ni memanjat tangga kat Batu Cave
nice place




aku turun naik 5 round total
salute gak la kat depa
stamina kuat
aku memang kurang stamina
tecungap-cungap ja kejanya
tambah plak gayat nohorommm tu

ni pegi 3 minggu lepas kalau tak silap
tapi 
aku ke-injured-an
selama seminggu
gara-gara
terus naik panjat tak warm up cool down
dah la sminggu sebelum tu langsung tak workout
jiwa kacau katanya

mendapat la kan
isnin both leg sakit + pinggang sakit gila
kaki bukan lenguh
tapi sakit mcm cramp keras gila kat buah betis
lagi urut lg sakit
lagi sapu minyak lagi keras esoknya
memang fak rasanya bila buah betis tlanggar kerusi seat keta
level carutan aku naik mendadak


No comments:

Post a Comment