Monday, June 23, 2014

ISU TERBIAR



Hye
Assalamualaikum
siapa yang tak tengok lagi kes remaja OKU kat Nilai tu?
Allah...
berair mata aku tengok.

aku tanak komen ke bidas ke ape pun
cuma
ini pengalaman
dalam pada aku tengah berair mata
tengok video saat immigresen jumpa firdaus tu
ada satu rasa halus dekat hati
punyalah halus cara tuhan nak tunjuk
dekat aku
yang tengah pening pasal duit
gaji lambat lagi
bulan ni duit abis kat keta
+ p terengganu awal bulan aritu
pening tahap serabut

hahaha
sapa duduk bujang + high komitmen paham la condition cani
selaluuuu dah
tapi kali ni payah beganda sket aku hadap
tahap serabut bukan bingit
serabut sampai aku membisu dah
macam takde upaya

jadi itu aku rasa
lalu itu tuhan titipkan
gerak hati
tonton video tu
kalau ikut perangai memang tak la aku tengok
takut seriau
nahhhhhh...terasan sendiri

ade orang yang lagi takde upaya
takde tempat bergantung

seminggu je pun tuhan suruh bertahan
takkan nak mengeluh kot
chill misah
orang lain lagi susah



No comments:

Post a Comment