Monday, June 23, 2014

BERTANDING?



Hye...
tahun ni & tahun depan will be tahun disaster untuk telinga aku
sebab dalam 2 tahun ni je umur aku berpangkal "2"
so?
aku tak pernah bermasalah dengan soalan bab kawen
cuz no one walk with my shoes

dan bila kau berada dikalangan masyarakat kawan-kawan
yang dah berkahwin
dah beranak
beranak-pinak
berhoneymoon dua tiga kali
siap berbabymoon bagai
tak yah pening-pening
bukan makcik kat kampung je
bukan tok nenek je
masyarakat dikalangan kawan ni pun
tak lari dari bertanya
"bila lagi..."


dan bila kau acah-acah ade geng sorang dua
yang sama-sama "sendiri"
i mean...in our own way lah kan
sebab kisah lain-lain. kan
kau takkan sedar kau tetibeeeee in competition tanpa rela
oleh yang sama track dengan kau
tapi lain matlamat dengan kau

read my lips
TANPA RELA
like...what???

kau bagus...betul
kau lebih...betul
kau hebat...betul
aku jauh dibelakang
sungguh.

dan ini ikhlas
tak terfitnah
dari aku
nak kahwin dulu
silakanlah
takde sape nak berlumba dengan kau
haishhhh



remember...
PAUSE
PRIORITY
PRAY
~AKU ADA WALI

No comments:

Post a Comment