Friday, December 28, 2012

2 0 1 2

almost end of year...
left one of the hard year in my life
ini hard. sangat hard.
tahun aku dig satu pembohongan terbesar berlaku dalam hidup aku.
tahun aku berusaha bangun dari tersungkur
tahun aku belajar enjoy all the life path that i've earn.
tahun aku bertatih berniaga kecil-kecilan
tahun aku dihembus dugaan persahabatan 
tahun aku hampir terkulai tak terduga dalam kerjaya
tahun aku standing tall again
tahun aku terima kembali kedatangan orang lama
tahun aku berusaha let go perkara hati yang aku harus let go
tahun aku cuba bentangkan menjadi aku bukan sehebat yang orang lain duga


banyak perkara yang berlaku aku mahu tinggalkan dan lupakan 
banyak juga perkara yang berlaku aku pingin sematkan dalam minda dan jurnal hati ini.
supaya tidak terjebak lagi mungkin
atau barangkali supaya aku boleh tampar diri sendiri ekoran dari perbuatan keputusan sendiri

--
KarMiza

No comments:

Post a Comment