Thursday, December 6, 2012

CINTA PERTAMA...

ehemmm...
assalamualaikum...

tangan kanan pegang hati. tanya hati siapa cinta pertama? 
NA nama beliau.

jari tuding kepala. tanya minda masih ingatkah? 
always...cinta pertama itu keramat bukan?

ditanya lg bagaimana dengan kenangan? 
kenangan yang sedikit tapi yg plg indah pernah berlaku dlm hidup aku.

apa kau rasa tentang dia sekarang?
He is the best love i ever had...

apa kau masih ada cinta?
Tuhan lebih mengetahui

apa kau masih ada rindu?
Tuhan lebih mengetahui

apa kau rasa jika dia kembali?
sentap...tenang...senyum...

kau tiada amarah untuk dia?
aku fikir ada...tp setenangnya tiada.

tiada 1 dendam pun untuk perlakuan dia dulu?
silapnya pada aku...khilafnya pada dia...we deserve to be separate

apa kau rasa sekarang?
senyum...

kalau die kembali untuk cinta kau...kau mahu?
Allah akan beriku jawapan...bukan hatiku.

hentikan semua persoalan ni kawan...aku pun tahu letih bila diasak begini. satu perkara yang pasti 5 minit berhubung di atas talian mampu membuat aku tersenyum sepanjang hujung minggu lepas.

cuma aku masih berteka-teki akan sebab-musabab dia kembali. aku terasa bagai wayang gambar ualang tayang segala kenangan yang lampau.

INDAH~

tapi dia kata...hidup dalam kenangan tapi jangan kenangan control idup.

dan kau hilang kembali...seperti biasa...macam angin lalu.


3 perkara yang terlintas. 2 perkara yang terucap
1. dugaan apa pula kali ini tuhan
2. tuhan nak bagi aku jalan lupakan ZA. jadinya...berjaya.
yang ketiga biar tuhan yang tentukan...



To NA: Now u're back...with thousand memories, thousand feels, thousand heart beat. Jantung aku kembali bergendang tak cukup nafas. shit man... hahaha

No comments:

Post a Comment